AESA SABR-ი F-16-ზე |
«რადარი AESA SABR-ი წარმოადგენს სივრცის აქტიური ელექტრონული სკანირების დღე-ღამის ნებისმიე მონაკვეთში და ნებისმიერ კლიმატურ პირობებში მოქმედ საშუალებას, რომელიც გათვალისწინებულია იმ ქვეყნებისთვის, რომლებსაც სურთ თავიანთი F-16 ტიპის მრავალფუნქციური გამანადგურებლები იყვნენ აღჭურვილნი ტექნოლოგიების უკანასკნელი მიღწევით და გააჩნდეთ სრული რადიოლოკაციური უპირატესობა მოწინააღმდეგესთან» – განაცხადა F-16-ის პროგრამის ბიზნესგანვითარების მენეჯერმა დეივ სილვამ.
Northrop Grumman Electronic Systems-ის ოფიციალურმა წარმომადგენელმა უარი თქვა კონკრეტული დაიტერესებული ქვეყნების გამჟღავნებისგან, მაგრამ აქვე აღნიშნა, რომ კორპორაცია რამოდენიმე ქვეყანასთან აწარმოებს მოლაპარაკებას. არაოფიციალური ინფორმაციით SABR-ის რადარით ყველაზე მეტად სინგაპური და სამხრეთი კორეაა დაინტერესებული.
Northrop Grumman-ის გათვლებით მსოფლიო მაშტაბით ახალი რადარის შესაძლო მატარებელი შეიძლება გახდეს 1500-2000-მდე F-16.
რაც შეეხება ამერიკის შეერთებული შტატების საჰაერო ძალებისა და ნაციონალური გვარდიის თვითმფრინავებს, ჯერჯერობით უცნობია რა რაოდენობით და როდისთვის იქნებიან ისინი მზად AESA SABR-ზე ან მის კონკურენტ Raytheon-ზე გადაიარაღებისთვის.
No comments:
Post a Comment
დაპოსტეთ თქვენი კომენტარი